meandmyuniverse

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Ståpäls!!

Av Andromeda - 26 april 2012 15:12

Hahaha, ja jädrar i min lilla låda... Jag inledde just mitt experiment med att skriva om mitt alternativa jag som lever mitt drömliv i en parallell värld, se inlägget här.  Precis när jag skulle till att posta inlägget så ringde min mobil. Det var min handläggare på arbetsförmedlingen som ringde och sa att dom kontaktat henne från ett jobb jag sökt och dom var intresserade av mig och ville träffa henne för att höra lite mer om mig! HAHAHAHA!!! Jag får ståpäls...   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andromeda - 26 april 2012 14:22

En berättelse om mitt alternativa jag som lever mitt drömliv i en parallell värld.   Idag kom det, samtalet som jag gått och väntat på i snart en vecka! Ifredags var jag på jobbintervju och det kändes såå himla bra, jag var inte nervös...

Av Andromeda - 25 april 2012 13:18

Attraktionslagen säger att det du fokuserar på får du mer av. Universum svarar på dina tankar utan att beakta ord som "inte" och andra negationer. Om du tänker "Jag vill inte vara fattig längre" så svarar universum på "vill" och "fattig", för det du ...

Av Andromeda - 30 mars 2012 15:23

Välkommen till mitt första inlägg! (Obviously...)   Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu och jag känner ett stort behov av att skriva ner allting för att kanske få nåt slags ordning i virrvarret... Min förhoppning är att ni läsare vill ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards